Desert rose

Zawsze śmiałam się z wszelkiego typu koców, bo kojarzyły mi się tylko i wyłącznie z  rokiem 2004, kiedy to we wszelkiej postaci i w przeróżnych długościach zalały sklepy, targi i ulice. Pamiętam, że niemal wszystkie miały typowo babciny krój à la geriatryk i łowicki deseń, a każda dziewczyna, nawet nastolatka wyglądała w tym wynalazku niczym stara prukwa, ale przecież poncho trzeba było wtedy mieć, bez względu na wartości estetyczne i maksymalne postarzenie. Pamiętam też i mój relikt z owych czasów (no, może był to już 2005r.), fioletowa, wełniana peleryna w kwiecisty wzór- Cepelia pełną gębą pomnożona przez rustykalny fason i podniesiona do potęgi jarmarcznego stylu. Grunt, że byłam na topie. Dopiero tata, nie szczędząc złośliwości i bolesnej krytyki wytłumaczył dziecku, że to wcale nie jest takie fajne jak dziecko zakładało. Po wieloletniej traumie dopiero dziś odważyłam się na to cudo (z ShopCuffs). A cudo prawda?


poncho-cape - SHOPCUFFS
tights - Atmosphere
hat - Bershka
creepers - Vagabond
dress - TheScarletRoom
feather ear cuff - Style Hurricane



                                    

79 komentarze:

Jenny said...

Perfect outfit :)
And I love your hair so much <3

x

no-baa said...

świetna ta kapa, a mody z 2004 nie pamiętam, a to dziwne, bo wtedy ubierałam się na prawdę paskudnie i chyba powinnam coś takiego mieć ;)

ELI.NET said...

i love your outfit and hair, youre truely amazing.

venila kostis said...

a cudo i nawet nie wygląda jak typowy pled ściągnięty z wersalki. dzisiaj mi się TAAAAK podobasz. o tak!

kingaaaa said...

no nie powiem, bardzo sympatycznie się prezentuje :)

Alice said...

świetne poncho, uwielbiam ten outfit ;)

j. said...
This comment has been removed by the author.
j. said...

prawda, prawda. cudo!
ale ciepło to Ci chyba nie było. chceeeee lato! pozdro.

Eve-r-green said...

Podziwiam za odwagę.Pozdrowionka

Werunia B. said...

Genialny look!

http://ididitallbymyselfmummy.blogspot.com/

My Shoes Please said...

I like so much your style!

miikax3 said...

cuuudownie, jedyne co bym zmieniła to kapelusz, na mniejszy ;)

Rosa&Carlotta said...

gorgeous cape! and it's really your style :)
xx
fashion illustrations: Illustrated-Moodboard.com 

jj said...

great pictures!
xx

lesimple.sk

kayaretro said...

uwielbiam Twoje posty, zawsze się uśmieję!! ja też miałam indiańską kurtkę z koca i bardzo żałuję,że jej już nie mam:((a Twoje ponczo jest po prostu cudo!!!

Aleks said...

zawsze jak tu zaglądam w i e m, ze zobacze cos, czego nie widzialam na zadnym innym blogu albo widzialam i wydawalo mi się strasznie lamerskie. Twoj blog jest opiniotworczy, serio :d

Wildswan said...

Oddawaj krzyż! :D
Świetnie wyglądasz : >

Alcyna said...

O kurczę, nie pamiętam tamtej mody z 2004 :O Może dlatego, że ja wtedy miałam bardzo indywidualne podejście do ubrań, a najlepiej ich całkowitego braku ;)

Le Petit Monique said...

Kurde, a ja nie pamietam roku 2004 i tego calego szalnstwa. I zastanawiam sie czy tez mialam ponczo.
A dzisiejszy post podoba mi sie maksymalnie. I te pioro.. Ah..:)

agata said...

rzeczywiście fajna ta płachta, chętnie bym sobie taką sprezentowała :) + butyyy <3
wiem, że pewnie odpowiadałaś na to pytanie co najmniej milion razy, więc przepraszam, ale jakiego aparatu i obiektywu zazwyczaj używasz?

Lilylove said...

uwielbiam jak piszesz:) no i cudnie wygladasz:)

PaniEkscelencja said...

Thx guys:D

no-baa & Alcyna - Ja niestety dobrze pamiętam, bo padłam jej ofiarą, tyle, że jak wspomniałam, z lekkim opoznieniem, bo w 2005:) Wszyscy w tamtym okresie nosili szkaradne płachty, a moja była wzorem arcy paskudztwa:) Zresztą mam ją jeszcze gdzieś zachowaną ku przestrodze:)
venila- Dziekuje:))
j. - brrrrr! Ale w niedziele ponoc ma byc cieplo:D
kayaretro - Dzieki:D
Aleks- Tym bardziej mi milo, ale chyba nigdy nie pomyslalabym o nim w tych kategoriach:) Dziekuje!

dzikilisek said...

zastanawia mnie czy Ty w ogole czytasz te komentarze ktore tu tak obficie sie sypia ; D no nie wazne.. jak juz wspomnialam rajstopki sa mega swietne sama chyab sie w takie zaopatrze no i fakt faktem ze nawet w kocu wygladasz bardzo na tak ; )



xoxo

dzikilisek

PaniEkscelencja said...

agata- Nie, to pytanie akurat dosc rzadko pada :) Uzywam Nikona D80 z roznymi obiektywami, ale nie znam ich nazw i parametrow, jedynie 50'mm nikkor i jakis teleobiektyw, sprawdze dokladnie i napisze specyfikacje:)

:))

Fashionelka said...

Nie mogeeeee jedna ponczo druga ponczo a tak sie ze mnie zbijałyyyy aż im się uszy trzęsły :D

Ivânia Santos (Diamond) said...

perfect outfit <33

PaniEkscelencja said...

dzikilisek - Czytam wszystkie komentarze:) Po to zreszta mam wlaczona moderacje, co by nic mi nie umknelo :) + bariera chamskich bluzgow, bo i takie czasami tez sie zdarzaja:) A rajtki sa na allegro:) Dziekuje:)

PaniEkscelencja said...

Eliza - Ale było tak smiesznie, ze na samo wspomnienie bola mnie boki:D Hahaha:D :D A to zamowilam na poczatku grudnia (paczka szla miesiac!!!), wiec w moim dokuczaniu bylo niestety wielkie ziarno hipokryzji:D Nie martw sie, nastepnym razem znajdziemy inny motyw:D

Szafa Madziary said...

z kapeluszem i piórami / piórem w uszach wygląda klimatycznie

6roove said...

super ta narzutka.

merci beaucoup said...

zupełnie nie w moim stylu, ale na Tobie to wygląda rewelacyjnie!

Anonymous said...

Pani Ekscelencjo, przepraszam, ale czy wstydzisz się swojej twarzy?:) Zasłanianie jej w 80procentach włosami to chyba nie najlepszy pomysł. ;)

H. said...

Hi! I'm a fast follower that just looove your blog!! But it's just so sad that I don't understand anything yoy write.. Please, begin to write in English?

Love.

Céline K.G said...

Love love love...

xoxo, Céline
areyouincorrect.blogspot.com

PaniEkscelencja said...

Anonimowy - Sa na blogu zdjecia gdzie jest zakryta w mniejszym procencie:)

Eda ♥ said...

Just love your locks and that black hat, to be honest I love everything about this look...it's different ♥

*following your blog*

Eda ♥

Fabiénne said...

Loooooooooooveee the poncho, hair and hat!

milego dnia

xxxo

thatgirlkip.blogspot.com

Nyrha said...

I love your look!

xx
www.maddenim.blogspot.com

Anonymous said...

Mega,za ile rajtykupilas,czyzby z Allegro?:))
So cool!
Romy

Niko's view said...

Wygladasz bosko!

MagicWand said...

:) genialnie, ja czekam na inny post na Twoim blogu:)

Cuks ♥ said...

nie kazdemu w tym dobrze, ale Tobie akurat tak ;)

..::ramonies said...

Ekscelencjo, na początek mam ochotę ci powiedzieć, że niedawno stałam się twą mega-fanką. Oczywiście znam cię już grubo ponad rok, jednak z trudnych do sprecyzowania przyczyn czułam do ciebie antypatię. Absolutnie proszę nie obrażaj się, bo tak jak mówię, nie potrafię tego wyjaśnić, a nawet jeśli bym potrafiła, to nie świadczyłoby to dobrze o mnie, gdyż u podstaw tych negatywnych uczuć leżała zazdrość, głupie uprzedzenia i inne niskie odruchy. Ale niedawno przeczytałam całego twego bloga, wiele twoich odpowiedzi na komentarze i pomyślałam - zajebista z niej dziewczyna, sympatyczna, o co mi chodziło!? Tak więc tytułem wstępu, uwielbiam cię w każdym calu, serio :)

Podejrzewam, że się nie zgodzisz, ponieważ twój blog jest dopracowany pod każdym względem i nie ma tu miejsca na żadną lipę, ale czytając o twojej hmm powiedzmy wpadce z ponchem 5 lat temu pomyślałam, że szalenie chciałabym cię zobaczyć jak wyglądałaś kiedyś (m.in. w tym ponchu - twój opis tego fioletowego cuda wzbudza moją ciekawość, a nie potrafię sobie go wyobrazić!). Pewnie nie zawsze miałaś tak dopracowany styl i image. Chciałabym cię zobaczyć jako "normalną dziewczynę" (gdyż teraz jesteś "nienormalna" w pozytywnym znaczeniu, ponadprzeciętna, niebanalna). Może jakiś kolaż zdjęć, albo co? xD

Anonymous said...

Używasz więcej neologizmów niż B.Leśmian ;];/

plamka said...

świetny wzór ma ;) chyba każdy tata ma to do siebie, że komentuje i otwiera oczy ;d ja ostatnio się dowiedziałam, że wyglądam niczym Ukrainka z czerwoną pomadką i kręconymi włosami :D:D pozdrawiam ;*

fast_fashion said...

jednego Ci trzeba oddać-jesteś profesjonalistką
pozdrawiam :)

Madalena said...

you look amazing

Anonymous said...

No , i TO mi się podoba ! ;D
2 dodane posty w krótkim odstępie czasu , no i piekne ciuszki . Tak trzymaj !

rewind and play again said...

you're gorgerous !

wowie zowie said...

uwielbiam peleryny, ta jest rewelacyjna.

TIMELESS IS MORE said...

love this outfit so much especially the tights and the shoes!

http://timeless-is-more.blogspot.com/

PaperAirplanes said...

Lovely! :)

MELISSA Z. said...

this poncho is truly amazing, wow! <3

www.abitoffashion.com

Anonymous said...

Ojjj CUDO :DD


i Ja jako Twój "TATA" mówię: "Dziecko Kochane, zaczesuj włosy na bok, wyglądasz wtedy cuuuuudnie" :))

Pozdrawiam, P.

Anonymous said...

Ile masz wzrostu?

Anonymous said...

Chciałam się dowiedzieć kiedy mniej więcej będą wyniki konkursu ? :)

A przy okazji zakochałam się w tym pancho ! Mode z 2004 pamiętam, bo sama miałam takie poncho xd

Glamour Bbey. said...

The poncho is amazing dear! Stunning outfit! xx

Effy said...

Wyglądasz rewelacyjnie

Follow me but shut up said...

great...

Middle ♥ said...

Uwielbiam rude włosy :) Sama chciałabym być rudzielcem ale niestety natura zrobiła ze mnie brunetkę :P Genialne buty!

claarax. said...

niebanalnie i jak zwykle oryginalnie !

Nora said...

kocyk niezly ale ten wielki krzyz mi sie nie podoba :) wlosy masz super, pewnie slyszysz to 10x dziennie :) pozdro

FASHION ICE said...

another great look! and ur hair is just perfect!

Fryzury said...

Świetny zestaw:) Wymiatasz:)

Leah said...

Pozdrawiam twoje Włosy.

Anonymous said...

Hej ho:)

zawitam tu z takim oderwanym od tematu posta pytankiem, ale przebardzo zalezy mi na Twojej odp.
od jakiegos czasu nie mogę poradzic sobie z doborem odpowiedniego podkładu. mam dosc ciaglych poszukiwan...i chcialam zapytac jakiego Ty uzywasz? zawsze Twoja cera wyglada switnie:)
bede przewdzieczna! buziak:*

Ola

Isabel said...

dzięki niebanalnemu geometrycznemu wzorowi wygląda wspaniale, w oryginalny sposób dopełnia całej stylizacji.

Amber said...

Your photos always blow me away!

♥♥♥

www.sceneofchangery.blogspot.com

Ancia said...

Rajstopy sa niesamowite! A o poncho juz nie wspomne!

www.overdivity-fashion.blogspot.com

Nanne said...

Awesome pics! I love your style! <3

Elene H. said...

just love your hair *.*

Carla said...

GORGEOUS

DON LIKE FASHION said...

Love your look(s)!! And , amzing hair! Do you do anything special to make it look so wonderfully messy? My hair always look too neat...

VC
Please Visit & Join

WWW.DONLIKEFASHION.TK

MelanieMy said...

omg, seriously! I love your hair!!! :D but not only that I Love your style, you rock! You're truly a huge inspiration, I love all your photos, they are amazing!!!

Laura. said...

you look amazing. I'm super jealous of your hair!

http://aforteforfashion.blogspot.com

Amie . ♡ said...

Ciekawe buty i genialny kolor włosów! Sama marzę o rudych włosach ale niestety mi nie pasują.. ;)

Photographer Linda-Pauline said...

You are totally gorgeous girl!! I LOVE your style, hair , everything!
/L-P, SWE

Anonymous said...

suuuper!!! a tak na marginesie.. moge wiedziec ile masz wzrostu?:P

Lev said...

A jaka firma/model tychże cudownych rajtków?
Pozdrawiam

Post a Comment

eXTReMe Tracker
 
© 2010 PaniEkscelencja | Powered by Blogger Template