War room! | Test Lenovo A310-2

W ciągu 2 ostatnich miesięcy przeżyłam prawdziwy szok technologiczny i grad innowacyjnych gadżetów. Okazało się bowiem, że zafiksowałam się na 2000r., kiedy to wszystkie komputery stacjonarne posiadały wielkie pudła, tzw. wieże, wydawały nieartykułowane, głośne dźwięki tłumione jedynie mocnym kopniakiem, zajmowały mnóstwo miejsca i pożerały wiadrami kilowaty. Tymczasem w okresie mojej niewiedzy na rynku pojawiły się ultranowoczesne pecety o oszałamiającej konstrukcji typu all-in-one.
W obudowie Lenovo A310-2, który mam zresztą przyjemność testować, zintegrowano wszystkie podzespoły typowego desktopa oraz 21.5 calowy, dotykowy wyświetlacz Full HD. Komputer jest więc tak cienki i nierzucający się w oczy, że można postawić go niemal wszędzie (ma jedynie 18.5 mm grubości). Aczkolwiek z tym nierzucaniem się w oczy chyba trochę przesadziłam, bo to jednak komputer dla prawdziwych estetów, pełniący również funkcję designerskiego mebla. 
Urządzenie, niczym klasyczny laptop, zostało niemal pozbawione kabli, zasilane jest tylko jednym, co pozwala na bezproblemowe eksponowanie w dowolnym miejscu, bez obaw o nieestetycznie splątane kable. Do zestawu dołączona została bezprzewodowa klawiatura i mysz, które można bardzo szybko skonfigurować- w grę nie wchodzi jednak pominięcie etapu czytania instrukcji obsługi. Z pełnym odpaleniem nie ma żadnego problemu, zajmuje ono dosłownie kilka minut. Komputer ma już wgrany system (Windows 7 Home Premium) i zainstalowane pełne oprogramowanie (o, np. Skype!), więc niemal od razu można cieszyć się jego możliwościami.
Jako, że nałogowym graczem nie jestem, a najbardziej zaawansowana technologicznie gra w jaką gram to iphone'owa restauracja i piekarnia, w zupełności wystarcza mi procesor Intel Core i3. Całe moje zresztą centrum dowodzenia służy tylko i wyłącznie do pracy i blogowania (co zamyka się w edytorach grafiki, przeglądarkach i platformach internetowych). Z urządzenia niezbędnego w  codziennej pracy, A310-2 bardzo szybko zamienia się w wysokiej rozdzielczości centrum rozrywki (1920 x 1080 px), idealne do słuchania muzyki i oglądania filmów. Dokupię jeszcze tylko pilota, dodam funkcję panoramicznego telewizora i będzie pełne wow.
Idea Centre A310-2 zainteresuje głównie osoby doceniające wysublimowane piękno, nowoczesny design, wysoką wydajność, dużo miejsca pod biurkiem i... mnóstwo portów USB! Zobaczcie o czym mowa!:)

*Popsuł mi się skrypt i po kliknięciu 'click to see more pics' ucina tekst i zdjęcia, więc lepiej kliknąć na nazwę posta, wszystko wyświetli się prawidłowo:)
.

Lenovo Idea Centre A310-2

PS. Nie wiem czy wiecie, ale otrzymałam nominację do Oskara Mody w kategorii "Bloggerzy". Jeśli tylko chcecie i możecie mi choć troszkę pomóc, byłabym wdzięczna za każdy, codziennie oddany na mnie głos- bo głosować można codziennie:) 
.


eXTReMe Tracker
 
© 2010 PaniEkscelencja | Powered by Blogger Template