Comfy outfit

Wbrew temu na co wskazuje profil bloga, nieszczególnie przepadam za zakupami w centrach handlowych. Jedna wizyta w miesiącu to maksymalna ilość jakiej jestem w stanie podołać. Mam też listę sklepów, do wejścia do których nie zmusiłaby mnie żadna, ale to żadna siła. Niechlubną czołówkę otwierał sklep Tally Weijl, który zawsze atakował przaśnym glamourem: różowymi koronkowymi topami ze złotymi napisami, porwanymi jeansami upstrzonymi cyrkoniami, panterkowymi uniformami wprost na dyskotekę, czy też moimi ulubionymi cekinami i brokatem. Tak przynajmniej widziałam Tally do tej pory. Kilka tygodni temu w ręce wpadł mi jesienny lookbook marki, którego nawet bałam się otworzyć. Odważyłam się jednak i spędziłam nad nim dobrych kilka minut. Ani śladu po dotychczasowej estetyce, Tally znacznie bliżej teraz do takich sieciówek jak H&M, czy też River Island. W nowej kolekcji znajdziemy mnóstwo czerni, czerwieni, szarości i beżu, żadnych krzykliwych kolorów. Pojawiły się kapelusze, bejsbolówki, całkiem niezłe skórzane kurtki, snapbacki, kraciaste parki, a przede wszystkim mnóstwo ciekawych butów. Z nowej kolekcji wybrałam sporo rzeczy do swojej garderoby, w tym te, które znajdziecie na poniższych zdjęciach. Zaskoczeni?

Ciekawskich odsyłam do sklepów stacjonarnych Tally Weijl, bądź online :)


















pics by Juliusz Salach (Canon 5D mk II + EF 85mm f1.2 L USM)

Tally Weijl total look
Nike Air MAx Thea - Sarenza

59 komentarze:

The-Bigwig said...

Bardzo podobają mi się buty, świetne Najki. Cały zestaw 100% pozytywnie, nie ma niczego co bym zmienił. Nawet szprychy dopasowane do podeszwy :D

Pozdrawiam
The-Bigwig

Nika said...

Faktycznie nawet szprychy czują klimat :D Jesteś nieziemską istotą ! :) Wielbię Cię ;) i pozdrawiam:)

effiesdress said...

Super look. I te Twoje włosy <3

effiesdress.com

Anonymous said...

Świetny zestaw! Można wiedzieć w jakiej cenie jest ta bejsbolówka? :)

Wiktoria Barglik said...

Fajne zestawienie. Najbardziej podoba mi się koszula :) Też byłam zdystansowana do Tally weijl, ale przekonałaś mnie swoim postem.. może teraz rzeczywiście warto tam zajrzec. Mogłabyś zdradzic tajemnicę swojego cudownego koloru włosów? Jaką farbą je farbujesz? :)
Kolor czadowy, taki intensywny.. :)

Anonymous said...

fajne nike w tally sprzedają... ;)

Hell Memories said...

Miałam to samo zdanie o Tally Weijl! Nigdy tam nie zachodziłam, bo już sama wystawa mnie odstraszała, aż do najnowszej kolekcji :) Świetnie wyglądasz w tym zestawie, niczego bym nie zmieniła :)

Venoma said...

Awesome outfit!

XoXo
Venoma
Check out my latest posts on Venoma's fashion diary :)
Win an Oasap sweater
Win a 25$ Sammydress coupon
Win 2 x 30$ Dressale coupon

smiriamstyle said...

Ja mam z tw szpilki sprzed 3 czy 4 lat i są megawygodne, jak dotąd to jedyny zakup w tym sklepie, ale tegoroczna kolekcja wygląda zechęcająco:)

Milex said...

hello!

pocahontas said...

ja nigdy nie wchodzę do Tally bo wydawało mi się ,że to sklep dla sanrajsówek :D
ale chyba jednak nie tylko :P

Sylwia said...

Tally ostatnio bardzo się poprawił jeśli chodzi o asortyment :) niestety muzyka bez zmian...

Anonymous said...

Tally Weijl przeszło bardzo pozytywne zmiany jęsli chodzi o kolekcje Można tam znaleźć prawdziwe perełki.

Pepella said...

łaaał ;)

Nazywam się Justyna said...

Piękna !!!!!! Twoje włosy są po prostu zajeb...

aleksangria said...

haha, normalnie byś nigdy ciuchów z tego sklepu nie założyła, ale za kasę? czemu nie!

Pani Ekscelencja said...

aleksangria - Czy uważasz, że założyłabym kiedykolwiek coś co mi się nie podoba? Dostaję mnóstwo maili z różnymi propozycjami, ale biorę udział tylko w tych projektach, które uważam, że do mnie pasują. Nigdy nie zgodziłabym się na coś tylko i wyłącznie ze względu na "kasę". Na pierwszym miejscu zawsze jest serce i moje poczucie estetyki :)

nudynapudy said...

pracuję w Tally Weijl już prawie dwa lata i prawda jest taka, że firma od dłuższego czasu trzyma poziom :) Mam styl nieco w Twoich klimatach i gdy miałam na sobie coś z Tally to znajomi nie dowierzali, że takie ciuchy można tam znaleźć :) a jednak :) ze swojej strony dodam tylko, że wczoraj otrzymaliśmy świąteczny look book i on dopiero rozwala system :D zapraszam na zakupy :D

megcasson said...

You are amazing.

www.kindoflovely.com

ewelina said...

Jakiej farby używasz żeby osiągnąć taki boski kolorek?;)

Anonymous said...

Bez dwóch zdań jesteś najlepsza <3

somethingtobelievein said...

super wyglądasz!

M A Y A said...

fajny look :D

Tynka. said...

taaaaaaaaka piękna, dlaczego?:< : ***

Hard Candyyyy said...

genialne włosy!

Natalia said...

Wyglądasz przepięknie ! ;)

artificialrealism said...

gdzie zdobyłaś najki thea?!:)

LaylaNell said...

You are so beautiful!

Anonymous said...

nietylko ty sie przekonalas do tally ;)

Pani Ekscelencja said...

artificialrealism - Thea są z Sarenza.pl :)

Pani Ekscelencja said...

ewelina , Wiktoria Barglik - Dziewczyny, wszystkie informacje o farbie do włosów znajdziecie pod tym linkiem:
http://paniekscelencja.blogspot.com/2012/12/all-about-my-hair-color.html

Gdybyście miały jakieś dodatkowe pytania, piszcie śmiało :)

Pani Ekscelencja said...

Dziękuję Wam wszystkim za wszystkie odwiedziny i miłe słowa <3

Madame-Pattinka said...

świetne zdjęcia ;) strasznie podobają mi się Twoje włosy <3

Muscari Kum said...

Nie tylko ty nie lubisz cekinów i koronek i brokatu i tego wszystkiego :) Genialny zestaw !

Azime said...

A ja lubiłam zawsze Tally Weijl, jak przebiłam się przez te masy kiczu, to udawało mi się kupić ładne, eleganckie(tak, eleganckie) rzeczy :)
A teraz rzeczywiście, firma rozwinęła kolekcję bardzo na plus :)

michael said...

You are amazing! I like your style! Ivory Flower Girl Dresses

Ro said...

Zapomniałaś o obcisłych, panterkowych kieckach :D

Mogliby wymagać od pracowników większej kultury osobistej i więcej takich kolekcji wprowadzać, bo przyznaję, że jak w życiu nic tam nie kupiłam to chyba czas pospacerować między wieszakami.

Monika Boruch said...

Kto by pomyslal!?

Magdalena Lu said...

Świetnie,że napisałaś o tym post!!Muszę się przyznać,że miałam dokładnie takie samo zdanie jak Ty na temat Tally. Tydzien temu przechodziłam obok witryny sklepowej owego sklepu i myślę sobie" kurczę kilka rzeczy podoba mi się.. dziwna sprawa może wejdę"... i bardzo pozytywnie się zaskoczyłam ... zupełnie inny styl dużo fajnej biżuterii , bluzy i bluzki z ciekawymy, zabawnymi napisami... i wiele rzeczy w rockowym-moim stylu. Tak więc łączę się z Tobą w tych refleksjach:))

Magdalena Lu said...

PS: Chciałam powiedzieć,że jak słusznie zauważyłaś dużo propozycji przypomina H&M... ja powiedziałabym,że wiele jest żywcem ściągnietych.

nasza dieta said...

Te buty są świetne! :)
w ogóle cały autfit wymiata! :)
zapraszam na konkurs : http://workouttogether.blogspot.com/2013/10/czas-na-konkurs.html

Kasia DirtyFashion said...

Wow jestem w szoku, że to wszystko z Tally ! Wygląda świetnie :)

Pani Ekscelencja said...

Dziewczyny, wpadł mi dziś w ręce lookbook zimowy i tam dopiero widać zmianę! :)
Nawet upatrzyłam już kilka rzeczy :)

khalil alaoui said...

amazing love the sneak <3

Anonymous said...

Hej! Masz swietny i nipodwazalnie wlasny styl i oczywiscie... cudowne wlosy! :) Ale nie o ich kolor chcialam Cie zapytac :D juz 100 razy o tym pisalas... Jak osiagasz efekt swoich brwi? Sa doskonale i rewelacyjnie komponuja sie wlasnie z Twoimi wlosami i podkreslaja urode! Pozdrawiam goraco! Alex

Zoya said...

extra! pozdrawiam:*)

Aleksandra Lejman said...

Wyglądasz genialnie!
I te włosy.. <3

Zapraszam również do mnie: www.panitruskaffeczka.blogspot.com :)

Little My style said...

bosko !
jesteś cudowna ♡

Justyna Bąk said...

fajna stylizacja i świetny kolor włosów:)

Pani Ekscelencja said...

Alex- brwi podkreślam kredką MAC Cosmetics (odcień Redhead) :)

Pani Ekscelencja said...

Dziękuję Wszystkim :)!

Maria Kubaszek said...

Thea! <3

SylwiaGaczorek said...

Swietnie wygladasz :)))

obat stroke alami said...

preety its very preety :D

prezentacja maturalna said...

Kapitalne to mało powiedziane!

Anonymous said...

Wszystko super, ale kiedy coś nowego się pojawi?

Gina said...

Fajna jesteś
jakiej muzyki słuchasz ?

obat darah tinggi said...

wow its sexy

obat stroke alami said...

nice face

Post a Comment

eXTReMe Tracker
 
© 2010 PaniEkscelencja | Powered by Blogger Template