Creepers, platform sneakers, my cat & Wigry3

Love them or hate them. Jeśli chodzi o kripersy często niektórzy mają problem z opowiedzeniem się po konkretnej stronie, ja chyba nie mam z tym problemu, o czym zresztą świadczyć mogą kolejne pary, które właśnie dołączyły do mojej kolekcji. Zresztą nie ma się co dziwić, albo traktuje się je jako alternatywny dodatek, który powrócił do łask wraz z właściwym dla lat 90' ciętym pod biustem tiszertem (crop top), albo znienawidzony atrybut, który nie powinien wychodzić poza granice Camden. Jeśli chodzi o moje podejście, plusy zdecydowanie przesłaniają mi minusy. Po pierwsze mogą stanowić broń w razie niespodziewanego ataku, dodają kilka extra centymetrów (co też na pewno przydaje się również we wspomnianej samoobronie), po drugie stanowią alternatywę dla wszechobecnych i opatrzonych już biker boots, czy loafersów, i po trzecie, najważniejsze, wykonane są z naprawdę trwałych materiałów i podobnie jak martensy mogą służyć bardzo długo. Minusy? Minusy dotyczą tylko i wyłącznie modeli na podwójnej podeszwie, z powodu której buty w ogóle się nie zginają i noszenie ich to nie lada wyczyn i tortura. Poza tym dobrze wyglądają tylko na stosunkowo małej stopie. Co do zamawiania, niestety do tej pory w Polsce ciężko było o creepersy, jednak jeśli interesuje Was tego typu obuwie odsyłam do HEGO's, który właśnie wprowadził do sprzedaży dwa modele marki Underground (1 &2), oczywiście dostępne są również w sklepach stacjonarnych, więc można sobie popatrzeć, dotknąć i przymierzyć.













Underground creepers wulfrun black suede - HEGO'S
Liverpool creepers with leopard - HEGO'S
white Demonia creepers  - alterfashion
Underground wulfrun cindy pink creepers with leopard- ASOS

Lata 90' chyba na dobre wracają w tym sezonie do łask, a tak właściwie to dla niektórych chyba jeszcze nie zdążyły się nawet zdezaktualizować, po prostu następuje odhibernowanie największych bangerów tego okresu. Dla mnie symbolem lat 90' były przede wszystkim buty na ogromnej platformie, które chciała mieć prawdopodobnie każda ówczesna nastolatka. Nosiły je Spice Girls, nosiłam i ja (granatowe na białej podeszwie, a nawet o szaleństwo, limonkowe). Ostatnio moją uwagę znów zwróciły owe niechlubne trampki na platformie (a niechlubne, bo jak w przypadku każdego natężonego trendu, nastąpił po prostu przesyt na długie lata), oczywiście w oko wpadł mi najdroższy model, sygnowany nazwiskiem Chloe Sevigny, jednak cena jak na tego typu buty wydaje się wręcz kosmiczna. Na szczęście tańsze wersje oferuje Asos, Office, TopshopSuperga, Zappos, Karmaloop, Revolve Clothing, itd. Ew. można pokusić się o prawdziwe Sporty na flatformie od JC ( 1 & 2 ). Ale czemu w ogóle o tym piszę? Ano dlatego, że jakiś czas temu na fejsbuku poszukiwałam podobnego modelu i z pomocą przyszła mi jedna z czytelniczek (dzięki Asia!). Tak więc trafiły do mnie trampki w śmiesznej cenie ok. 20zł, których w second handzie nikt ponoć nie chciał nawet oglądać. 


platform sneakers - vintage

Kilka ostatnich dni spędziłam w Gdańsku (dzięki Ci LOCIE za loty regionalne!), gdzie w pocie aparatu przygotowywaliśmy wiosenno-letni lookbook marki CROPP. Stylizacji było tak wiele, że w pewnym momencie nawet nie wiedziałam co mam na sobie- „aha, ok, pstryk”. Ale o wszystkim opowiem jak tylko lookbook pojawi się na stronie CROPPA, czyli ok. 15 lutego. W każdym razie była to najlepsza sesja w jakiej kiedykolwiek brałam udział. 

Lazy Oaf jumper

backstage CROPP ss 2012

78 komentarze:

Anonymous said...

Będziesz sprzedawać swoje rzeczy ? Masz konto na allegro (albo podobnym portalu) ? Podałabyś nazwę ?

Noas said...

zawsze do usług :D
i powiem Ci, że masz pięknego, naprawdę genialnego kota. aż zazdroszczę troche..

B.eela said...

Nice shoes!

artcrush said...

koci kot <3 najlepsze w panterke

http://myhandmadedress.blogspot.com/

Anonymous said...

Pantery wymiatają!

Lady E said...

Świetne są!!

karoriina said...

Buty tego typu są niezaprzeczalnie cudowne i jestem w poważnej rozterce - bardziej zachwycałam się nimi czy kotem?

Shopaholic said...

uwielbiam tego typu buty :-)

Unknown said...

Właśnie noszę się z zamiarem wystawienia kilku rzeczy (a może i kilkunastu), więc jak tylko przygotuję aukcje podam linki do allegro na fansajcie :)

Eva & Julia said...

woow *-*
http://flylikeaballoooon.blogspot.com/

Anonymous said...

a ja jestem zauroczona Twoim kotem! :) śliczne futerko. a swoją drogą to uwielbiam to zamiłowanie kotów do wszelakich kartonów, im mniejszych tym lepszych :)

Valery said...

lovely cat :)

G. said...

Wow, pokaźna ta Twoja kolekcja creepersów :) Ciekawa jestem sesji Croppa, jesli ten sweter ze zdjęcia jest z nowej kolekcji, to muszę go mieć!

Unknown said...

Nie, nie, to bluza z Lazy Oaf, zaraz dopiszę :)

Na razie mogłam wrzucić tylko te zdjęcia, reszta, tak jak i zapewne długie opowiadanie dot. sesji kiedy tylko lookbook ukaże się się na stronie i ruszy cała wiosenno-letnia kampania Croppa :) Będzie kolorowo, rowerowo, deskowo i longboardowo :)

Anonymous said...

Jakiej rasy masz kocura?:)
romy

Unknown said...

Kotka została zakupiona jako Maine Coon, ale co to z niej wyrosło, to nikt tego nie wie :)

la petite girl said...

Widok kota w pudełku rozwalił mnie na łopatki! :)
Czekam niecierpliwie na efekty croppowego lookbooka, choć to kompletnie nie moja bajka... ale miło będzie zobaczyć Cię w takiej roli ;) Byłaś tylko modelką, czy stylizowałaś się też?

WelcomeToStTropez said...

czesc. mam pytanie, moglabys powiedziec jakiej farby uzywasz do farbowania wlosow ;) (oczywiscie jezeli to nie problem ;))

missposeur said...

Kota zazdroszczę za jego piękność i to że w 100% nie jest tak wredny jak mój bo on jest jedyny na świecie.
Znalezionych w sh platformowych trampek (jeśli można je tak nazwać) również zazdroszczę bo osobiście jestem zauroczona tymi conversowymi.
Twoja kolekcja creepersów urzeka również a ja ciągle nie mogę wybrać odpowiedniej wersji. Ach to niezdecydowanie.

Unknown said...

Też jestem ciekawa jak to wszystko wyszło :) Ja byłam tylko i wyłącznie 'modelką', nad lookiem pracował stylista, asystentka i mejkapistka :)

Jeśli chodzi o kolor włosów, już sama się pogubiłam, ale tym razem na odrosty poszedł jakiś brąz (farba), a na końcówki Goldwell Colorance, ale jaki dokładnie odcień, nie wiem. Co do intensywnych i wyrazistych rudości polecam właśnie Goldwella, a w szczególności Elumena :)

pocahontas said...

hihihihihihihi jaki kocur

Asia said...

Świetne są te buty. Bardzo oryginalne :D.


http://moveyourimagination.blogspot.com/

WelcomeToStTropez said...

dziekuje bardzo za szybką odpowiedz, a mam jeszcze jedno pytanie , kojarzysz moze gdzie mozna dostac mniej wiecej ta farbę

Passion.For.Fashion said...

buty w panterkę <3
Pozdrawiam

Unknown said...

Nie polecam farbowania w domu, zwłaszcza Goldwellem, lepiej udać się do salonu, który pracuje na Goldwellach :)

Jenny / Rocknrollerr said...

loveeeeee <333

xx

Kalina said...

love them ;) panterkowe są boskie, też chce :)

sonifizzle said...

chyba się przekonałam do creepersów, wydają się być idealnym rozwiązaniem na koncerty dla konusów... tylko jest jedno ale... weszłam na tę stronę HEGO'S i patrzę i te leopardzie butki kosztują 600zł?! SRSLY?

Anonymous said...

buty są naprawdę świetne, ale do mojego stylu chyba by nie pasowały, co nie zmienia faktu, że są czadowe ;p I oczywiście śliczny kotek, sama mam kota i uwielbiam koty ;)

Natalia said...

Zapraszam na bloga http://pomaranczowylook.blogspot.com/

Paula said...

Kociak <3

FrogPrincess said...

Creepersy są świetne! <3 Śliczny kocur i ciekawy post.

Unknown said...

pasują do ciebie idealnie ;)

Daria-porcelain said...

buty!

Anonymous said...

Początkowo widząc kripersy na LB nie mogłam zrozumieć co ci wszyscy ludzie w nich widzą. Ot takie dziwadła. W sumie to dzięki Tobie zaczęły mi się tak strasznie podobać i nie wiem czy to plus czy minus bo mnie po prostu na nie nie stać.

Gosia said...

Te panterkowe buty, genialne

Zoraida said...

śliczne masz te różowe, mi marzą się białe i chyba się w takowe zaopatrzę :)

almaa. said...

te w panterę bym nawet wzięła,bo ta platforma nie jest taka potężna :)

Sandra said...

genialne wszystkie! kot-mistrz! :D

Winnie said...

Wow, I adore the shot of the bright background and you! Fantastic!

Šar said...

♥♥♥

M. said...

Mi się bardzo podobają i nawet bym sobie sprawiła parę gdyby nie fakt, że mam stopy w rozmiarze 40 :|

Beti ♥ fashiontazja said...

świetne!

Izabela Leszczak said...

no właśnie jakoś miesiąc po tym jak pisałaś na face, że szukasz tych trampek, to widziałam je na tzw "giełdzie" u mnie w mieście za 16 zł od pary :P

Anonymous said...

ja właśnie jestem na nowym etapie ukochiwania creepersów.
do tej pory moge szczerze powiedziec, ze byłam antyfanką.
az do pewnego dnia...

nikki said...

Trochę tęsknię za czasami, kiedy creppery były głównie domeną fanów jrocka i ześwirowanych fanów m&a, widywanych głównie na konwentach.

Anonymous said...

jaki masz rozmiar butów? a jaki wzięłaś tych różowych creepersów z asos ?

Caro said...

Te w pantere są obłędne !!


http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=73668

thestyleflux said...

LOVE LOVE all your shoesss.. ahh! :)


Kaye
http://thestyleflux.blogspot.com

Izabela Żukowska said...

pantera <3

Zuzankita said...

love and want all of them!

www.karissaworld.blogspot.com

Anonymous said...

Mimo, że jestem absolutnie zakochana w każdym rudych kocie, to twój czarno-biały wygrywa z nimi wszystkimi! jest przecudny<3 futerkowe lowe*_*

Unknown said...

Rozmiary odpowiadają tym, które zazwyczaj noszę, te Underground to 4UK, czyli 37, a Demonia to 36- mniejsze, dlatego, że są szersze od Undergroundów i mogłyby spadać mimo sznurowania :)

Anonymous said...

Kociatko najpiekniejsze na swiecie

Anonymous said...

okropne, od razu mam przed oczami witryny sklepowe w Camden i tych camdenowskich ludzików hipsterów... niepojęte, dorośli faceci ubierający się jak chłopcy niedorajdy....

Anonymous said...

Jednocalowa podeszwa nie jest ciężka? Zastanawiam się nad kupnem creepersów z demonii ale niestety nie ma możliwośći obejrzeania ich na żywo

Anonymous said...

Mi się podobają takie troszkę "łagodniejsze", jak np. te w ciapki, te z czarną, karbowaną podeszwą niezbyt :).

Anonymous said...

hey ,gdy bedziesz sprzedawac spodniczke z tego postu:
http://3.bp.blogspot.com/-EmvYDx0KjVA/Tm-B-itq3ZI/AAAAAAAAA44/8vi0-dmkkuQ/s1600/14.jpg
lub top z tego:
http://2.bp.blogspot.com/-P8wUm_pZDE8/TlERScA4tVI/AAAAAAAAA1Q/Fn8XOWrf-B4/s1600/gotowe1_11.jpg
to daj znac olka970@wp.pl , chętnie kupię ; ))

BrightWhiteNoises said...

Amazing shooooes ! Your cat is so cute :)

Anonymous said...

mam prośbę- więcej takich długich notek przy postach! tych, w których wyrażasz swoje poglądy na temat nowych trendów, stylu i mody w ogóle.
mi osobiście bardzo podoba się 90s fashion i cieszę się że powraca ;) co do creepersów : fenomenalne! mój nr.1 to te czarne

Confessions Of A City Girl said...

Some of these are cute!

~Sherine
Check out my blog, comment, and follow if you like!
Confessions Of A City Girl

kate_bee said...

trampy na platformie wracają do łask w tym sezonie. W H&M są czarne.

slivka said...

słodki jezu... kociak jest super.
czekam na milion zdjęć stylizacji, która obecnie jest na lookbook'u. jestem nią zachwycona, wyglądasz przepięknie w tej grzywce!
pozdro

Unknown said...

Anonimowy- Na pewno będzie więcej tego typu postów :) Obiecuję !:)

szafiarki said...

CHCĘ te buty! CHCĘ do Hego's!

Anonymous said...

Ja dziś kupiłam sobie w hmie takie czarna trampki na grubej podeszwie. Bardzo fajne jako podejście do creepersów, które na moją kieszeń są bardzo drogie. a te moje trampki były za 60 zł i z daleka wyglądają jak creepersy a na pewno są o niebo wygodniejsze. Możesz rzucić okiem. Kasia

Anonymous said...

Mam pytanie:). Czy te czarne creepersy są na calowej czy dwu calowej podeszwie. Proszę o szybką odpowiedz bo chcę sobie kupic:)

Gusiaasta said...

A może zrobiłabyś taką typowo zimową stylizację? Z czapką, szalikiem, rękawiczkami, kozakami itp. ? ;*

Unknown said...

Amazing creeper collection and cat :)

Kristina oxoxo

uknowme said...

very personality
organic chagaProactol Plus Reviews

grud12345 said...

Z tego wszystkiego to mi się kotek najbardziej podoba ;)

Michalina Cmoch said...

panterka obłędna <3 zapraszam do siebie!

Olfaktoria said...

Interesujący wzór. Trochę nie mój styl, ale ok.

bhnjmk, said...

rozowe z panterka sa cudne <3

Unknown said...

właśnie, pododawaj swoje niepotrzebne rzeczy na allegro, też chętnie będę na Twoje konto zaglądać.

cheap prom dresses said...

Świetnie wyglądasz :) O Twoim blogu dowiedziałam się dziś od ajbi.poison i strasznie go polubiłam! Jesteś genialna! na modzie znasz się jak mało kto! Uwielbiam Twój styl! :)

Anonymous said...


It truly is best any time you when the client would know your intentions well enough before option a Gay sizegenetics and check the photos well in the sizegenetics to know what or who people be dealing with in time to come if you are not satisfied then carry against your search with another website elsewhere, but do not compromise your time and value. Contact the Gay sizegeneticss online yet it is important you do so in case you are looking of the best Gay sizegenetics services in town. The sexy men may promise you rather a lot however, it is how well they keep up to what their profiles and portfolios speak which counts at the end.
http://buysizegeneticsonline.tumblr.com/

insomnia treatment said...

lopforums web log is considered to be tito chronic insomnia

Post a Comment

eXTReMe Tracker
 
© 2010 PaniEkscelencja | Powered by Blogger Template