My picks at Fashiolista!

Nie wiem czemu zawsze dzieje się tak, że kiedy wszyscy odkrywają jakąś fajną aplikację, czy też platformę internetową, ja jestem zupełnie gdzieś obok i jeszcze denerwuje mnie ten cały fejm wokół i spam zachwytami. Oczywiście złośliwie nawet nie sprawdzę o co tyle szumu. A szkoda, bo akurat w przypadku Fashiolisty, którą założyłam dopiero wczoraj, popukałam się trochę w czoło i aż żal mi się zrobiło zaśmieconej tysiącem linków przeglądarki. Strasznie fajna ta fashiolista! Już nie muszę dodawać żadnych zakładek, zapisywać zdjęć na dysku, wystarczy button Fashiolisty i wszystkie rzeczy, które chciałabym mieć, które lubię, bądź te, które mnie inspirują, lądują w jednym miejscu. Ale Wy to już pewnie wiecie:)! Od teraz możecie śledzić także i mnie na Fashioliście!




Follow my favorite picks at Fashiolista.com

A$AP Rocky - Bass

35 komentarze:

Anonymous said...

Spoko stronka, też mam konto^^

Nowa Ja said...

Jeszcze nie słyszałam o tej stronce. Chętnie tam zajrzę:)

Daria-porcelain said...

Świetne stylizacje

Unknown said...

bawiłyśmy się kedyś fashiolistą, faktycznie fajna :)

Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do odwiedzin na naszym blogu - jest nowy post outfitowo-jedzeniowy :) http://lenalona.blogspot.com/2012/02/ciao-katowice.html

Lena&Lona z bloga "Bless the Mess"
http://lenalona.blogspot.com

Zuzankita said...

nice :) like your choose :)

www.karissaworld.blogspot.com

Kalina said...

fajna sprawa :)

CHOCAROME said...

Też niedawno odkryłam Fashionlistę :)

EXECUTION STYLE said...

This shit is sick. I fuckin love your style.

MiKu said...

following you now......

devorelebeaumonstre. said...

you're welcome! I absolutely love your blog & style pretty lady. <3

KJP said...

Nie tylko ty tak masz ;p ja też dopiero teraz dzięki Tobie odkryłam tą stronę. Świetna jest ;)

zapraszam na nowy pościk ;)

Barbara Bastamb said...

Dzięki Tobie odkryłam....pozdrawiam...

Zoraida said...

obserwuję Cię odkąd wrzuciłaś na fejsa ;d świetna stronka i faktycznie szkoda, że dopiero teraz założyłaś tam konto :)

FashionM said...

super outfity !

Poli said...

super! :D
http://poliphotography.blogspot.com/

MediumSize. said...

Dlaczego, dlaczego wszystko z Twojej listy chciałabym mieć? To teraz pora zebrać na to fundusze ;D

Hardcorova said...

Kiedy wyniki konkursu bottici?

Unknown said...

Już są! Wystarczy rozwinąć post. Jednak jeśli w ciągu kilku dni nie dostanę odpowiedzi od dziewczyny, która wygrała, losuję ponownie :)

malvina said...

No wszystko bym chciała :P

Anonymous said...

Nie wiem dlaczego, ale jak zobaczyłam te buty, od razu skojarzyły mi się z Tobą. :)
http://www.pixiemarket.com/store/blackandgoldshoesfontsize3bsoldoutfontb-p-4082.html

a medallion said...

xD tak na przekór wszystkiemu :P
ale muszę przyznać, że gdy zobaczyłam..., ok... nazwę to sweter, w pierwszym rzędzie oszalałam, jest świetny xD

Anonymous said...

Również posiadam fashioliste.
Śwetne rzeczy.
\


http://shinybox.pl/?ref=468c2eb

MOTIVE AND REASON said...

Początkującym blogerkom takie informację są baardzo przydatne!! :)
Wszystkie Twoje stylizację są bardzo inspirujące!

Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :

http://motive-and-reason.blogspot.com/

Ancik said...

super ;)

Izabela Żukowska said...

Świetne wycięte szorty z wysoką talią! :)

Bella B. said...

Heyy I'm a new follower(and on lookbook and fashiolista too), your blog is amazing and I love your style as well. Keep it up.:))

i have a blog too, I've just started it, check it if you want, and if you followed me back, that would be great.

justyled.blogspot.com
Bella

Unknown said...

jeszcze jakby mozna było zobaczyć gdzie to kupić! <3

Kamen said...

follow you, where I can get it ? :)

ashkeczup said...

Wszystko <3

Anonymous said...

Hej;)Mam pytanie z jakiej stronki ten tshircik biały z napisem BAD i czapa np z napisem kill yourself?

Olfaktoria said...

Znam tę stronę. Przeglądam ją czasem, ale na ogół nie muszę zbierać wybranych ubrań do jednego miejsca w necie.
Nie bardzo podoba mi się ta idea. Czy to dodawanie ubrań na Fashiolista ma oznaczać: " to jest to, co chciałabym mieć, ale czego nie mogę kupić"?

cheap prom dresses said...

Świetnie wyglądasz :) O Twoim blogu dowiedziałam się dziś od ajbi.poison i strasznie go polubiłam! Jesteś genialna! na modzie znasz się jak mało kto! Uwielbiam Twój styl! :)

Anonymous said...

An impreѕsive share! I've just forwarded this onto a coworker who was conducting a little research on this. And he in fact bought me lunch because I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this.... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to discuss this issue here on your web page.
my web site - loans for bad credit

Anonymous said...

Hi, I do thinκ this iѕ a great sіte.
I stumbleduρon it ;) Ι may come bаck οnсe agаin sinсе і have book marked it.
Monеу and freedοm is the greаtest way to change, may you be rich anԁ contіnue
to guide other people.
Here is my web page :: loans for bad credit

Anonymous said...

Hi there! Would you mind if I shaгe your blog with my myspaсe group?
There's a lot of folks that I think would really enjoy your content. Please let me know. Many thanks
Feel free to surf my website ... hotmail.com

Post a Comment

eXTReMe Tracker
 
© 2010 PaniEkscelencja | Powered by Blogger Template