Pale pink skirt & New Balance

Dziś coś, co lepiej dobrze zapamiętajcie, bo nie wiem kiedy kolejny podobny widok Wam zaserwuję! Mimo, że uwielbiam jeansy i zazwyczaj jestem chłopaczarą, w przypływie wiosennego szaleństwa pogodziłam się ze spódnicą. Właściwie to czekałam na ten moment pojednania chyba z pół roku. A jakby tego było mało, spódnica ma kolor różowy. Czyli kompletnie nic się nie zgadza. Zatem dziewczyny! Jeśli nawet ja rzuciłam jeansy w kąt i "zostałam dziewczyną", pora na Was :D

3 7 2 11 5 8
1 12 15 6 10 13 16 14

fot. Łukasz Dziewic

top, spódnica - The Odder Side
buty - New Balance 996
torebka - YSL
biustonosz - God Saves Queens
kurtka - vintage
bejsbolówka - H&M 

66 komentarze:

TynkaaBlog. said...

więcej takiej uroczej Kasi proszę! cudownie <3

Unknown said...

Przepięknie wyglądasz! Takie stylizacje sportowo-dziewczęce idealnie do Ciebie pasują :) Pozdrawiam! :)
natuuszka.blogspot.com

angelaendzel said...

Jesteś taka piękna,że czegokolwiek bys nie ubrała wyglądałabyś przepięknie <333!!! Jaram sie :)

magda1285g said...

Zostawaj nią częściej! ♥♥♥

Agnieszka said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Cudownie wyglądasz! ;)

Unknown said...

Gdzie można kupić taką podobną dłuższą ramoneske?? :o ta tu na zdjęciu jest cudowna <3 tylko podpis vintage no to ciężko :(

Anonymous said...

NAWET TY ZOSTAŁAS DZIEWCZYNĄ??! Haha, dobre... Może chciałabyś uchodzić za chłopczycę, ale one w przeciwieństwie do ciebie nie mają 100 różnych kosmetyków do malowania, nie nakładają starannie tapety i nie strzelają sobie codziennie selfie.

Unknown said...

Jesteś moją mistrzynią <3 Przecudnie wyglądasz Kasiu :)

nadiakornas702@gmail.com said...

Genialny post! Uwielbiam cię bo jesteś szczera i prawdziwa! Do dziś śmieję się z twojego komentarza na fb o wielkich namiotach zawiązanych gumką, które nie są wyznacznikiem piękna! Pozdrawiam i czekam na kolejny post :*

Unknown said...

W Zarze jest odrobinkę podobna, ale kosztuje miliony i jest z prawdziwej skóry, która wygląda jak najtańsza cerata. Może poszukaj w jakichś multibrandowych sklepach typu Asos, NastyGal, itd. Nie widziałam niestety nigdzie identycznej :(

Kolorowa dusza said...

Mega słodko! Wyglądasz super :)

Unknown said...

świetne połaczenie:) bardoz bardzo ładnie

Anonymous said...

Cudownie Ci w spódniczce !:))

Anonymous said...

piękny zestaw i sama z chęcią bym taki mogła mieć...
jednak cena tych rzeczy jest śmieszna przynajmniej dla mnie 170 zł za bluzkę a 270 za spódniczke. niestety nie na kieszeń prrzeciętnych ludzi...a szkoda bo zestaw I D E A L N Y. mam nadzieje, ze zobacze Cię w więcej takich wydaniach! :)

Unknown said...

Mam już kilka prawie gotowych postów i niestety w większości znów przewijają się spodnie :D Ale poprawię się!

Zuzu Here said...

Cudna z Ciebie kobitka ❤

Anonymous said...

i jeszcze jedno skąd ta CUDOWNA KURTKA???

Anonymous said...

koniecznie się popraw! masz świetną figurę więc no w sumie to w spodniach wyglądasz tak samo dobrze :D czekam na kolejne posty! :)

Anonymous said...

Strój super, ale najbardziej uwiódł mnie uśmiech! Taki szczery, radosny. Promieniejesz :)

Maja Wabich said...

mega! :)

Unknown said...

Poszukam Wam podobnej kurtki i wkleję linki <3

Unknown said...

Dzięki dziewczyny!!!! <3 :D

itssandiee said...

Świetnie wyglądasz ! Mnie również trudno przekonać do spódnicy :)

http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

Stylowa Misja said...

Świetnie wyglądasz. Uwielbiam połączenie spódnic i sportowych butów :)

Unknown said...

Jakbym miała tak piękne nóżki, to też bym została dziewczyną <3
Piękna stylówka!

Unknown said...

love this look so much

xoxo
Sarah || mondodellamoda.de

Anonymous said...

Masz wielki łeb w tej czapce. -.-

Unknown said...

Bez czapki pewnie też!

ZiziS said...

Hej,
Stylizacja genialna. Po prostu cuda. Najbardziej podoba mi się w niej ta skóra(sama mam kilka) i ta spódnica.Tylko tyle, że jest w gumkę, a to poszerza. Więc ten model nie jest dla mnie, choć noszę 36/38.
Czekam na nn.
Pozdrawiam Zizi.

Unknown said...

Genialne połączenie delikatnego, pudrowego koloru z czernią ;-)
Pozdrawiam!

PA.TRZ said...

Zdecydowanie ubieraj się tak częściej :))

Ściskam mocno,
www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
__________________________________
+ a u mnie: THE RUSSIAN LADY - nowa stylizacja, zapraszam!

Fashionelja said...

wyglądasz superowo! piękna jak zawsze :)

http://fashionelja.blogspot.com

Unknown said...

cudnie!

Michael said...

¨This look is so girlish =), you look beautiful.
Have a nice week,
Michael
www.ontheleaf.net

Una Creatura said...

Uwielbiam Cię, od tyle lat Cię obserwuję, a TY zawsze wyglądasz pięknie! :))

Anonymous said...

zawsze mnie to smieszy jak dziewczyny z krotkimi nogami staja na palcach do zdjec, po co? strasznie infantylnie to wyglada

Unknown said...

marzenie zrobić Ci zdjecia kiedyś, chciałabym mieć Cię w swoim portfolio :)

tu moja stronka na fb: www.facebook.com/barbara.turcza.fotografia
i yt https://www.youtube.com/watch?v=TmhCsznffAo

Pozdrawiam :)

Unknown said...

Chyba wiadomo, że po to, aby na zdjęciu wyglądały w miarę zgrabnie :)

Karolina Gespucci said...

<3333 amazing post!


Karolina Gerspucci

Anonymous said...

Jestem na nie. W takim płaskim obuwiu łydki wyglądają nieciekawie i ciężko moim zdaniem, a to ważne, jeśli nogi są odsłonięte.

Unknown said...

powinnaś częściej zakładać spódniczki, bo mając taką figurę grzechem jest ją zakrywać spodniami :D stylizacja super, mega dziewczęca :)

Malena said...

Z takimi nogami to Ty powninnas tylko w spódniczkach chodzić! :)

Joanna said...

Jesteś prześliczna :-)

Anonymous said...

Zauważam spadek formy u pana Dziewica. Nadmiar zdjęć studyjnych mu nie służy !

De mon cote de LA vie said...

Różowy nadaje ci dziewczęcego looku ♥
Ślicznie !!


http://delavie-paula.blogspot.com

ania said...

wygladasz super! Powinnas czesciej nosic spodniczki ^^
xoxo

Anonymous said...

jaki masz rozmiar tego stanika?
piękny uśmiech, piękne włosy, piękna figura, cała jest po prostu przepiękna!

Unknown said...

Mam S-ki :)

Dzięki :D!!!

Unknown said...

Przecież Łukasz nie robi fot pod siebie, tylko pod bloga :)

Unknown said...

cudowna!

Sosnowska Antonina said...

Najpiękniejszy outfit na świecie! *-*

zapraszam:
http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

madlenstylee said...

Ciekawy post, podoba mi się :)

Alicja Kuczkowska said...

różowy jak najbardziej pasuje do ciebie! :)

Anonymous said...

foty wyjątkowo słabe własnie, dziwne, bo Twoje zdjecia zawsze zachwycały.
i dlaczego chowasz grzywke?

Unknown said...

Wyglądasz świetnie! Tak promiennie, świeżo i dziewczęco :)

dearwolff said...

Smacznie kontrastujesz z tym różem !

http://diditbeforeitwas.blogspot.com/ wpadajcie jeśli macie chwilkę

Unknown said...

Dziś pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga. Zaczęłam przeglądać archiwalne posty i zastanawiam się, jak to możliwe, że jeszcze nigdy nie natknęłam się w odmętach Internetu na Twoje stylizacje. Jestem bardzo zauroczona Twoim stylem. Śmiało mogę powiedzieć, że mam kogo naśladować, ponieważ od niedawna jestem właścicielką swojego małego kąta w Sieci. Raczkuję w blogowaniu, ale mam szczerą nadzieję, że kiedyś znajdę się tu, gdzie Ty jesteś teraz :-) Bardzo mnie inspirujesz.
______________________________________
Dziś na moim blogu stylizacja z butami Nike Air Force 1:
http://blogwspodnicy.blogspot.com/2015/04/codzienna-stylizacja-z-butami-nike-air.html

greatunderwear said...

Biustonosz jest na prawdę świetny i genialnie pasuje do tej stylizacji ! :)

Biżutik said...

A jednak można mieć na sobie landrynkowy róż i nie wyglądać cukierkowo. Super :)

UNCARO said...

Jesteś najpiękniejsza, od czasu kiedy trafiłam na Twojego bloga gdzie był to rok 2010 / 2011 jestem stałą bywalczynią. Inspirujesz, jesteś mega śliczna, masz styl <3 Razem z blogiem to wszystko ewoluowało i cieszę się że jesteś tu z nami i dzielisz się stylówkami, oraz odrobiną życia prywatnego. Blogsfera bez Ciebie to nie byłoby to sami :)

Anonymous said...

Kochana! Powiedz proszę gdzie zostały wykonane zdjecia z 26 marca? :) ściskam mocno :*

Anonymous said...

mnie od dziecka mama uczyła, że dziewczynka powinna nosić sukienki, choć ona akurat czci je może do przesady;) według mnie dziewczyny powinny częściej nosić spódnice i sukienki, bo to urocze i ładne!

Kaśka said...

Urocza sukienka, fajnie kontrastuje z Twoim widocznym ostrym temperamentem :)

www.kuriatka.blogspot.com said...

jejku aż nie mogę się napatrzeć na Ciebie, wyglądasz świetnie.

OdchudzanieJestProste.pl said...

znakomite :)

Post a Comment

eXTReMe Tracker
 
© 2010 PaniEkscelencja | Powered by Blogger Template