PaniEkscelencja x Nike Air Max

Jakiś czas temu marka Nike, z którą współpracuję zresztą już jakiś czas, zaprosiła mnie do udziału w  projekcie związanym z kultowymi Air Maxami. Wynikiem tej współpracy jest krótki spot promujący model Air Max 90. Trochę przewrotnie, bo do tej pory nosiłam zazwyczaj jedynki. A skąd te 90-tki?Tego dowiecie się z poniższego video :)



a (2) a a (8) a (4) a (1)
a (6) a (7) a (5) a (3)                         

fot. Juliusz Salach

spodnie, kurtka, beanie - Topshop
torebka - YSL
buty - Nike Air Max 90 Fireberry
top - H&M
naszyjnik - Rosa Chains

41 komentarze:

Lensooon said...

Nie jestem fanką Air Max'ów, ale muszę przyznać, że wyglądają świetnie :)

PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)
Lensooon <--- INSTAGRAM :)

Liz said...

amazing! :)

Typowa M. said...

90 mają swój urok, wyglądasz niesamowicie :)
zazdroszczę nóg! :)

MILEX said...

itssandiee said...

Cudowne ♥

Maja Wabich said...

Świetne są te buty!:))

Ola said...

Ta torebka to istne cudeńko ;)

Unknown said...

zdjęcia są rewelacyjne! Zazdroszczę sesji z takim widokiem ^.^

Anonymous said...

Super stylizacja! Kurtka bardzo mi przypadła do gustu �� gdzie i za ile można kupić te air maxy?

I am Allexandra said...

Świetne zdjęcia, ale jak wysoko! :D Ja również nie jestem fanką Air MAxów, ale ten model jeszcze jako tako do mnie przemawia :)

Unknown said...

od dawna zakochana w tym modelu butów :)

Unknown said...

Jestem fanką butów Nike, uważam je za jedne z wygodniejszych ever :) wyglądasz super!

TynkaaBlog. said...

cudowna! :) ja kiedyś nie mogłam na 90tki patrzeć, teraz kocham je miłością ogromną.

Anonymous said...

Kiedyś byłaś moją ulubioną blogerką, a teraz bije od ciebie taki narcyzm, że jesteś na tym samym poziomie co jessica, maff czy inne gwiazdeczki blogosfery

Anonymous said...

widziałam takie w worldboxie

Unknown said...

Nie pcham się na ścianki, do mediów, wstydzę się brylować, krępuję się stać na świeczniku, utrzymuję stały kontakt z Wami i bardzo Was wszystkich lubię za dotrzymywanie mi towarzystwa tutaj i na innych kanałach od tylu lat. Ale naprawdę, ostatnią adekwatną wobec mnie obelgą, jest zarzucanie mi narcyzmu :) Mam mnóstwo kompleksów i jestem raczej wycofana :)

Anonymous said...

ŚLICZNA <3 Na jakim to dachu jestes ze jest taki piekny widok na PKiN ?? prosze odpisz ;3

Unknown said...

To dach Miłości :)

Unknown said...

Buty kosztują 379zł :)

Unknown said...

Dostępne są w Worldboxie i WSS Chmielna :)

Anonymous said...

ale to jest jakis blok i wchodzi sie na dach czy jak wygląda wejscie tam ? :)) sorki ale nie jestem z Wwy i nie ogarniam :(

Unknown said...

Niestety trzeba mieć pozwolenie :(

Anonymous said...

Swietna stylizacja, totalnie moje klimaty! Zdradziłabyś cene torebki, jestem nią zachwycona i zastanawiam się jaki jest jej koszt. Pozdrawiam!

Takiemojeoderwanie said...

Twoje włosy są fantastyczne!

Anonymous said...

od kogo pozwolenie?? ;c

Sispolitan said...

gennialne air maxy <3

PA.TRZ said...

Jak zawsze dobra 'stylówka'! I jakie piękne widoki :))

Ściskam mocno,
www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
__________________________________
+ a u mnie: THE RUSSIAN LADY - nowa stylizacja, zapraszam!

Unknown said...

Wyglądasz świetnie, a buty rewelacyjnie pasują do tej stylizacji! Film również zasługuje na pochwały, bo jest świetnie zrobiony i fajnie zobaczyć Cię w "ruchu" :)

Fashionelja said...

ale pięknie! styl masz świetny :)

http://fashionelja.blogspot.com

Jagoda Maj said...

you're amazing :-D

Unknown said...

Świetne masz buty!
Pozdrawiam ;-)

Anonymous said...

Ja mam taką prośbę: czy mogłabyś wrzucić na Instagram zdjęcie swojego pokoju? Bo nie zauważyłam tych 100 praktycznie takich samych zdjęć które już wrzuciłaś i nie mam pojęcia jak on wygląda.
#ileżmożna :(

Unknown said...

Mogę wrzucić kolejne 100 specjalnie dla Ciebie. Odfollowuj i nie będziesz już cierpieć <3

Kolorowa dusza said...

Zdjęcia i film pierwsza klasa! :)

malwina said...

Idealne miejsce do zdjęć.

Unknown said...

Jaaaaaj :) Kocham Cię za styl ! #notlezbi już od dłuższego czasu obserwuję Ciebie i za każdym razem moje oczy normalnie przepełniają się radością. Gratuluję takiej liczby obserwatorów, zasługujesz na to :) pozdrawiam :*

Unknown said...

Ja jednak pozostanę wierną fanką AF1

http://1968basweca.blogspot.com/

KOSMETOLOGIA NATURALNIE said...

Uwielbiam ten Twój kolczyk w nosku :D

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
eddie said...

new balancy uzalezniają! mówię to ja była fanka szpilek ;)

Anonymous said...

Ze wszystkiego co pokazujesz na swoim blogu, mnie podobają się Twoje buty.

Post a Comment

eXTReMe Tracker
 
© 2010 PaniEkscelencja | Powered by Blogger Template