Midnight cat

Na temat koronki napisano już chyba wszystko. Wszystko, a nawet zbyt wiele, lecz z chęcią i ja dopiszę kolejną, krótką i konkretną ideologię. Wertując magazyny, węsząc i lustrując co tam w wielkich trendach slychać, raportuję, iż koronka, obecna niemal w każdym sezonie, w tym nabiera wyjątkowo lobuziarskiego charakteru. Kojarzona glównie z epoką wiktoriańską, okresem przaśnego karnawalu, ultraseksowną Marylin Monroe, bladolicą Morticią Addams, czy też buntowniczą Material Girl, dziś za moją sprawą dostąpila niechlubnego zaszczytu adaptacji na niechlujny streetstyle. Kolejny raz, i to z zupelną premedytacją, zlamalam wszelkie normy zawierając w jednym secie i cekiny i nadruk i koronkę i ćwieki i bizuterię. Większość z wyżej wymienionych to jednak części skladowe bluzki z WE ARE RUBBISH ( orgazm elementów, kroju i materialów plus przepiękny koci nadruk!),  cala reszta to już osobna historia; fantastyczny lancuch na rękę z LaDama, męska czapa, vintage'owy żakiet i skórzane spodnie:)
.
midnight cat blouse - WE ARE RUBBISH
faux leather pants - topshop
beanie - H&M man
hip bag - reserved
webbed arm harness - LaDama
sunglasses - candystore
wet look jacket - vintage
wedges - Jeffrey Campbell Exam / solestruck

                                  

69 komentarze:

Just Her Fashion said...

AMAZING!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jesteś świetna!

Fuchsia said...

Dawno nic mi się u Ciebie nie podobało tak jak ta bluzka! Ale to przez moją miłość do koronek i kotów....wow!

panna marta said...

Kot mi się bardzo podoba. Rękawki niezbyt, ale Ty w sumie ładnie w tym wszystkim wyglądasz. Miło się tu zagląda bo zdjęcia są dobre. Ten naręczny łańcuch kojarzy mi się totalnie ze ścięgnami z 'lekcji anatomii' Rembrandta.

blondebaron said...

świetne buty!
i bluzka z tyłu też ;))

btw. może trochę nie grzeczne pytanie... ale co robisz w ciągu dnia? Chodzi mi o to czy studiujesz jak tak to co, albo pracujesz...

Lilith-Joutsen.com said...

the shirt is soooo cute !

xx,
*www.like-a-good-old-fashion-nightmare.blogspot.com

.

Doganiam Motyle said...

kot ma świetne oczy

Alice said...

super jest ta bluzka :D

Anonymous said...

I love ur style :D
amizing blog!
xx from Spain

almaa. said...

Bluzka ma świetny tył! Buty są totalnie odlotowe, a zdjęcia jak zwykle - zachwycają!

Anaïs said...

I love your outfits, you're mostly in black but never boring. You're kind of an inspiration for me :)

Fetysz said...

<3 ale ronczke wiginasz żeby było bransoletkę widać ;) widzę to, widzę :D zajebista stylizacja, ale ja jednak melonik wolę niż bezdomnówkę :) buziaki.

ayuu said...

U are my inspiration in all the fashion ways ! :]

Anonymous said...

i am sooooo in love ♥

Anonymous said...

zakochałam sie w kocie na koszulce <3 przepiekny!

Anonymous said...

Mega bluzka,ale na ich stronie nie mogę znaleźć namiarów na nią..
Dawno ją zamawiałaś i ile kosztowała?
Romy

Anna said...

i love the blouse and wedges! you look cool as always!

fashion-crimewave.blogspot.com

julianna said...

you are so beautiful!!! all photos are perfect! I love this!

ZZ Tomczuk said...

Kobieto, jesteś zajebista! :)

Kalina said...

faktycznie wszystkie konwencje przełamane i widać misz masz wszystkiego, ale całość wygląda genialnie!

pozdrawiam
http://mikalafashion.blogspot.com/

Anonymous said...

OK, na każdej innej osobie byłoby to kompletne przegięcie i bezguście, a na Tobie to zestawienie gra. i o to chodzi, zaskakuj i łam konwenanse jak najdłużej i jak najczęściej! :)

j. said...

Tobie jets mega dobrze we wsyztkim, a buty sa piekne <3! pozdro

PaperAirplanes said...

Omg! you are so beautiful and your Style is Perfect :)
And I love your blog sooo much!

Karolina said...

koszulka jest wspaniała

Anonymous said...

zmień szminkę, bo się postarzasz : pozdro, Jessica

Anonymous said...

Hej :) Widziałam że masz słuchawki urbanears tanto i plattan, które z tych dwóch byś poleciła bardziej? :) z góry dzięki za odpowiedź.

Malena said...

Bluzka jest obłędna! Mnie szczególnie podoba się jej tył :) Ciut łobuzersko faktycznie jest i koronka nie wygląda zbyt slodko. Najs!

6roove said...

te rękawy są rewelacyjne!

qrka, wiesz co, tak patrzę i myślę i wymyśliłam :D razem z Lisą (lisa place), wyglądacie jak siostry! :D coś w jest podobienstwie twarzy.

fashioneria said...

Zabiłaś mnie tym outfitem! Mega zajebiście!!!!
Pozdrawiam

Anonymous said...

Dziewczyny mam do Was pytanie - bo od dlugiego czasu nurtuje mnie pytanie jak nazywa sie ta szafiarka http://i658.photobucket.com/albums/uu306/usmiechnieta20/DSC06417.jpg i jaki jest adres jej bloga. Jesli wiecie dajcie znac... i przepraszam, ze pisze akurat tutaj :)

PE - jak zwykle super :)

Katarzyna Szymańska said...

O nie, ta bluzka to kicz i to niekontrolowany!

Anonymous said...

Great outfit! I love your style! =)


http://luluandthestyle.blogspot.com/

playwithfashion said...

Dobry look! No i megaz foty:)

Lady Chocolate said...

a to od teraz jest mój ulubiony set z wszystkich twoich ;D

kate_bee said...

Uwielbiam Twoje sety choć czasem sama bym czegostam nie założyła. Nie zmienia to faktu, że na Tobie wszystko wygląda świetnie. Pewnie jak założysz wór z ziemniaków to też będzie dobrze :)

JUSTYNA said...

kocham ta bluzkę <3

Anonymous said...

Akcetowanie komentarzy Anonima pt:
"...http://i658.photobucket.com/albums/uu306/usmiechnieta20/DSC06417.jpg..." to dowód na to, że chodzi o ilość a nie jakość. Przykre to tym bardziej, że ma się wpływ na to które komentarze są widoczne


A bluzka ładna

Anonymous said...

Hmm, a co zlego jest w tym komentarzu... po prostu wchodzilam kiedys na bloga tej dziewczyny i teraz nie moge znalezc jego adresu... a domyslam sie, ze duzo dziewczyn tu wchodzi i a nuz, ktoras bedzie wiedziec...

Anonymous said...

no i jest najjaśniejsza bogini w blogowo modowym panteonie;) Pomijając już oczywiste zachwyty na temat bluzki, spodni i butów ja cholernie lubię Cię za to, że wydajesz się być do bólu prawdziwa w tym wszystkim, co nam pokazujesz i wzbudzasz skrajne emocje - od stawiania jako apogeum zajebistości po dziwną, abstrakcyjną krytykę. Powodzenia - i w blogu, i w ogóle.

Unknown said...

THANK YOU GUYS:D ♥

anja - Na co dzien studiuje romanistyke i wyzsza kombinatoryke:)
Fetysz - No musialam sie porzadnie nagimnastykowacg co by byla dobrze widoczna:) Tez wole, pewnie, ale bezdomnowka fajnie grzeje i nie podnosi sie do gory wraz z kazdym ruchem sztywnego kolnierza kurtki:| Buzi, buzi <3
Romy- No wlasnie dawno, nie ma jej juz na stronie, mam ja bodajze od lipca:|
Anonimowy- Jesli chodzi o Urbanears, Plattany sa bezkonkurencyjne, mam wszystkie trzy modele (Plattan, Tanto, Medis), ale najczesciej uzywam wlasnie Plattanow ze wzgledu na mocny bas i czysty dzwiek. Naprawde polecam:D! Medisy tez sa ciekawe, bo zahacza sie je we wewnetrzu malzowiny usznej i nie ma mowy zeby wypadly, trzeba je wrecz wyciagac sila ( w opakowaniu sa rozne rozmiary gumek, ktore mozesz dopasowac do swojego ucha) Ogolnie rzecz biorac, sa fantastyczne do codziennej, miejskiej bieganiny:)
6roove- To chyba kwestia zdjec, moze dzis akurat tak wyszly- przez ta czape:) No, ale a 1% podobienstwa daloby sie doszukac:D Fajna Lisa:)
Anonimowy- To Sandersik ze Stylio, http://sanders-runway.blogspot.com/
:)
Katarzyna Szymanska - Preferuje raczej ten niekontrolowany kicz niz kontrolowany przez Gapa anachroniczny szyk.
Anonimowy- Ale dlaczego mialabym dziewczynie nie odpowiedziec na pytanie dot. osoby, ktora kojarze z sieci blogerek? No juz nie badzmy takimi szukajacymi dziury w calym Polakami. Polecam zdjecia na blogu, nie zas wnikliwa analize komentarzy.

Anonymous said...

mam szybki internet ale zdjęcia tak wolno się ładują...proszę, spróbuj coś z tym zrobić, bo nie mogę się doczekać aż zobaczę więcej :)

Unknown said...

Californication- Staram sie, wkladam w bloga cale moje serce, pasje i sporo czasu:) Choc nie ukrywam, przydaloby sie czesciej publikowac posty, ale na to nie mam juz zbytniego wplywu, jest jak jest:) Ciesze sie tylko, ze moja 'praca' jest przez Was kochani doceniana:)
Dziekuje!
Anonimowy- Nie ma latwo, freudowska psychoanaliza rozgryzla moje prawdziwe motywy dzialania. A adres bloga podalam wyzej:)

ThimbleLady said...

niesamowita, intrygująca, szalona...

Unknown said...

Anonimowy - To wlasnie glowny problem funkcjonowania mojego bloga, przez zmudne ladowanie sie zdjec trace znaczna ogladalnosc/poczytnosc. Moze uda sie to usprawnic dzieki nowemu szablonowi, bo zdjec nie da sie juz mniejszych wstawiac, chyba, ze mniejsza ilosc, ale ja jestem nawiedzona i lubie duzo fot. Prace modernizacyjne w kazdym razie trwaja:D

Jasmin said...

wyglądasz rewelacyjnie! + oczywiście jak zawsze świetne zdjęcia.

pozdrawiam

Justyna said...

really really incredibly beautiful! that shade of lipstick suits you so well!

bisous from canada!

justyna

Anonymous said...

eee czemu nie zaczesujesz włosów na jedną stronę ?? tak lepiej jak z drugiej masz wygolone :D wyglądasz wtedy zajebiście :D
a co do stylizacji to może koszulka nie w moim stylu ale całość jest kozacka ;DD

Paula

Unknown said...

you're SOO FLY!

Love your blog.Im addicted!

xoxo

Genevieve & LOLA Blog ♥

MELISSA Z. said...

I'm in love with that transparent shirt, wooooooooooooooooow! <3<3<3

www.abitoffashion.com

Bajaderka said...

Zakochałam się w tej bluzce, gdyż jestem absolutnie największą wielbicielką kotów. :)

Anonymous said...

beautiful t-shirt ;o)

Ivo said...

siemka! jak poszedł wywiad? z tym wloskim zespolem?? ja jestem swiezo co po czesku. bluzka srednio mi lezy ale capka i nereczka luubie :D

Unknown said...

Paula - Troche mi sie juz znudzila, ale teraz zaczyna mi sie juz ta nudzic, wiec zapewne niedlugo wroce do poprzedniej:D Nowosci nie bedzie:D
Ivo- Hej, hej! Tak sie stresowalam, a skonczylo sie na wspolnej imprezie i wódzie:D No i w zwiazku z powyzszym o wywiadzie nie bylo mowy:D A jak po Czeslawie:)? Pozdrawiam <3

Anonymous said...

Ciekawe , czy znajdzie się kiedyś ktoś, kto wytknie Ci wszystkie twoje błędy i to jak kurewsko źle Ci z różową szminką :D Rób z siebie dalej idiotkę ; *

Janina said...

love your blog, you're beautiful :)

Sandy Label said...

totalnie zakochałam się w tej bluzce! jest niesamowita

Anonymous said...

gdzie mozna kupic taka czapke? ;>

Celina said...

LOVE your style!

Anonymous said...

skórzane portki zdecydowanie na plus! mam pytanie: polecisz może jakieś ciekawe muzyczne kawałki? ;)

Unknown said...

Anonimowy - Kupilam ja jeszcze we Wloszech w H&M na meskim dziale. Godnie zastepuje melonik w chlodne dni:)
Anonimowy - To zalezy co rozumiesz pod pojeciem dobrych kawalkow, slucham w glownej mierze punk rocka, electropunka, brutal house'u i fidgetu, wiec raczej wolalabym nie zameczac czytelnikow totalna wixa i sieka ucha. Ale jutro podesle cala liste moich hitow lat 70 i 80 (Joy Division, The Smiths, Lou Reed, KISS, Alice Cooper, Sex Pistols, itd.) + jakies moje ulubione francuskie i wloskie linki (dzis juz przesiadlam sie na wolniejszy net i zbyt dlugo by mi zeszlo z odkopywaniem archiwow):)

Unknown said...

Zapomnialabym!
Polecam przede wszystkim playliste radiowej Trojki! :)
http://www.polskieradio.pl/portal/playlista/3

Ivo said...

no ja cale szczescie wywiad mam, robilam go na 'sucho', wiec niezla spinka, aczkolwiek, bylo duzo zieji i teraz fajnie sie go slucha, jak przepisze to podesle. oczywiscie tez skonczylo sie na wspolnej wodzie :D musimy sie gdzies kiedys ustawic jak bedziesz miec chwilke :D. pozdrawiam

bloo90fashion said...

dla mnie wypas ;-) jestem zakochana w Twoich kłakach !!

hmm a poza tym też czekam na łańcuch od LaDama, ale cos dłuuuugo idzie ..

lavender summer said...

Padłam i pisze z podłogi!!! Wyglądasz obłędnie, bluzka jest mega zajebista :)

Libra said...

perfekcyjna jesteś.

Anonymous said...

kocham ten set! :) jesteś mistrzem! rzeczy, których ja bym nie ubrała, na tobie wyglądają świetnie

a co do muzyki, skojarzyło mi się z Cooperem i reklamą Saturna; co sądzisz o Tokio Hotel?

Misheru said...

LOVE LOVE LOVE
Seriously AMAZING
And your hair..
I'm SO dying it that colour :D

Sara said...

Nadruk rzeczywiście przepiękny :)

Anonymous said...

Zdjęcia nr 9 i 14....Aż mam ochotę zawyć do księżyca! Przepiękne! Zajebiście wyglądasz

Justyna

Anonymous said...

jakiej używasz farby d włosów?

Post a Comment

eXTReMe Tracker
 
© 2010 PaniEkscelencja | Powered by Blogger Template